Re: Outlook Express 7 pod Vistą

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 15:39:05 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:
> Użytkownik "latet" napisał w news:ff8lr6$qj5$1@inews.gazeta.pl...
>
> 'Poczta systemu Windows' przynajmniej to coś mówi o funkcji,

Czyżby Microsoft zaczął stosować politykę nazewnictwa Leonarda z Quirmu?

<cytat>
- A teraz wejdźmy na pokład - zaproponował Leonard, kryjąc się przed
ulewą. - Filiżanka herbaty dobrze nam zrobi.
- Zdawało mi się, że postanowiliśmy nie używać na pokładzie żadnego
otwartego ognia - zauważył Marchewa.
- Zabrałem specjalny dzbanek mojej konstrukcji, który utrzymuje ciepło -
uspokoił go Le­onard. - Albo zimno, jeśli ktoś woli. Nazwałem go Termosem
Zimnym albo Gorącym. Nie mam pojęcia, w jaki sposób rozróżnia, na co mam
akurat ochotę, ale mimo to jakoś działa.
(...)
- Małą filiżankę - rzekł stanowczo Marchewa.
- Dla mnie najwyżej łyżeczkę - poprosił Rincewind. - A co to za aparat,
który wisi przede mną?
- To nowe urządzenie do patrzenia za siebie - wyjaśnił Leonard. - Nazwałem
je Urządze­niem do Patrzenia za Siebie.
</cytat>

> a przy okazji totalnej zmiany nazwy sugeruje, że naszły ogromne
> zmiany. Między innymi w sposobie przechowywania poczty.

Z tego, co napisałeś wcześniej, jedyna zmiana (w sposobie przechowywania
poczty) polega na tym, że dane binarne nie są trzymane w bazie, tylko na
zewnątrz. Czy ja wiem, czy to 'ogromna' zmiana?... Nawiasem mówiąc, mogli
zrobić jeszcze jakiegoś update'a dla Outlook Expressa, bo od czasu do czasu
trzeba czekać wieki aż "wyrówna" wszystkie wiadomości na grupie
dyskusyjnej...

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !