Re: kłopot z rejestrem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 16:21:18 MET DST

In news:ffptnp$7ls$1@news.vectranet.pl,
*Piotr* <piotr@piotr.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w

> Niestety w trybie awaryjnym tez nie da się tego zrobić, uprawnienia ?, nie
> wgłębialem się w to, sprawdzę czy pomoże.
> Tak przy okazji, zrobiłem pewne działania niszczące na rejestrze :-) (
> inny komputer ) w komputerze który dziwnie widział sieć, omsknął mi się
> palec i wykasowałem nie to co trzeba i w tej chwili mam komunikat o
> niezaładowaniu warstwy transpotrowej TCP/IP, komputer ma duży dysk więc
> zainstalowałem Windows ( XP PRO ) w innym katalogu na tej samej partycji,
> [...]

Mo zna to zrobic na dwa sposoby:
- przywrocic kopie rejestru
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&

- zresetować winsocka
http://support.microsoft.com/kb/296265/pl
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Network-Tweak/WinSockFix.shtml
Reinstalacji otoczenia sieciowego, spróbuj usunac z rejestru winsock2.
HKEY_LOCAL_MACHINE\........\WinSock oraz Winsock2 (cale klucze)-usun.
Po czym usunac wszystkie karty sieciowe i protokoly z panelu sterowania-->
sieci, ponownie skonfigurowac juz po restarcie.