Re: kłopot z rejestrem

Autor: Piotr <piotr_at_piotr.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 13:21:28 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w

> Wejdz w tryb awaryjny i usun je, lub nadaj sobie uprawnienia do nich.
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP Shell/User]

Niestety w trybie awaryjnym tez nie da się tego zrobić, uprawnienia ?, nie
wgłębialem się w to, sprawdzę czy pomoże.
Tak przy okazji, zrobiłem pewne działania niszczące na rejestrze :-) ( inny
komputer ) w komputerze który dziwnie widział sieć, omsknął mi się palec i
wykasowałem nie to co trzeba i w tej chwili mam komunikat o niezaładowaniu
warstwy transpotrowej TCP/IP, komputer ma duży dysk więc zainstalowałem
Windows ( XP PRO ) w innym katalogu na tej samej partycji, ale chciałbym
tamtą instalację ożywić, jest na to jakaś metoda?
Oczywiście Windows działa ale bez sieci, nie widzi karty sieciowej pozatym
wszystko gra.
Piotr