Re: Problem z Operą - gdzie szukać?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 01:55:45 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:7dd89r3viv9d.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Opera Input Suggestion
> <http://userjs.org/scripts/download/browser/enhancements/> (ops.js
> ale
> nie linkuję bezpośrednio, bo niektórzy tego nie lubią).
> Operowe Notatki. Ja tego nie lubię ale wszyscy tak zachwalają, więc
> może... :)

Dzięki, pomyślę... acz deko ostrożnie podchodzę do jawaskryptów...
Może faktycznie pomysł pokombinowania z tabelą haseł do formularzy
będzie odpowiedni... ale, jak to już napisałem, to nie do końca to, o co
mi chodzi, choć zadziałało.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej