Re: Problem z Operą - gdzie szukać?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 01:47:38 MET DST

Użytkownik "Maciej Oszutowski" <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:upt0bx3yy2c8$.sb0t74616pc4$.dlg@40tude.net...

> Sprawdź Tools -> Preferences -> Zakładka Wand (druga od lewej ;))

Nie mam tak w polskiej operze...

> Sam nie używam, ale być może o to chodzi.

Zaraz to rozeznam, jak w operze w języku polskim się to przedstawia...
jesli piszesz o tym, o czym ja myślę, to raczej nie to...
No więc rozeznałem, tools, to Narzędzia, Preferences to Preferencje,
wand to hasła.
Powiem tak - to nie do końca to. Zadziałało, ale za dużo kombinowania.
Zapamiętuje bowiem tylko to, co wpisano na tej zakładce, a mnie chodzi o
prawdziwe pamiętanie, bez "kombinatoryki"... fakt, że jeśli się mało
korzysta, to w zasadzie w dowolne pole wpiszę co trzeba, i tak dobierze
przy podaniu pierwszej literki. Jeśli jednak tych formularzy będzie np.
20, jeśli nie więcej (bywało...), to już kupa, sztywna lista i kozie
bobki, trzeba doklepywać z pamięci, bo miejsca na zakładce zabraknie.
Bywa, że czasem w jednym serwisie w identyczne pole trzeba wpisać coś
podobnego, innego... już trudność, bo kolejna pozycja zajęta, a zakłądka
nie jest z gumy. Tu Opera poległa wobec Lisa i Misia. Bo sposób
realizacji tego niezbyt mi odpowiada, jest niewygodny. Na szczęście z
hasłami nie muszę nic kombinować, zapamietuje pięknie. Możę ma to jednak
swoje dobre strony, jeszcze nie miałem okazji przekonać się.

Dzięki za info.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej