WinXP - drukowanie z wiersza poleceń

Autor: Zby <zby_at_localhost>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 17:09:56 MET DST

Chciałbym spytać lepiej zorientowanych: czy w Windows XP jest możliwe
drukowanie - a właściwie, mówiąc ściślej, "inicjacja drukowania" - z wiersza
poleceń "okna MS-DOS"?

Znany jest mi trick z "Notepad /P" - ale ma on pewną wadę: mianowicie
drukowanie z mety rozpoczyna się na drukarce "domyślnej". A mnie interesuje,
czy można byłoby jednak mieć jeszcze przed wydrukiem dostęp do okna opcji
drukowania, żeby ew. wskazać inną drukarkę, zmienić opcje itd.

Czy to da się zrobić z wiersza poleceń? Jak? Rozwiązanie w postaci jakiegoś
skryptu, który najpierw ew. coś "wydłubie" z registry, też będzie dobre.

--
Zby