Re: 'Wyślij do -> Adresat poczty' z wiersza poleceń

Autor: Marcin <spam_at_noaddress.xx>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 17:34:44 MET DST

Piotr Palusiński wrote:
> Utworz sobie skrot wpisujac w niego: (adresata, temat, tresc..)
> mailto:piotr.kwiatkowski@WYTNIJ.gazeta.pl ?SUBJECT=Potwierdzenie &BODY= W
> załączeniu przesyłam potwierdzenie
> Teraz ten skrot wrzuc do folderu X:\Documents and Settings\Konto\SendTo\

Nie zrozumiałeś mnie, chodzi mi o uruchomienie klienta pocztowego
z przygotowanym załącznikiem w nowym mailu, adresaci mnie nie
interesują.
Może wyjaśnię do czego to potrzebne:
Wykonywany jest pewien skrypt, w kolejnych jego krokach
powstają pewne pliki, które użytkownik powinien wysłać do różnych
osób; ale o tym, jakie to osoby, decyduje on sam na podstawie
wielu innych informacji (tego nie da się zautomatyzować).
Chcę ułatwić mu zadanie, żeby nie musiał po skończeniu działania
skryptu wchodzić do katalogu z wynikami i klikać na każdy plik
wybierając 'Wyślij do -> adresat poczty' lub tworzyć ręcznie
nowe wiadomości w programie pocztowym i wybierać po kolei załączniki.

M.