Re: WGET nie działa - jaki najlepszy FTP do dużych plików ?

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 11:34:46 MET DST

> Cos masz nie tak, prawdopodobnie z ustawieniami serwera FTP, czy jakis
> firewall niezdrowy po drodze?
> Problemy z malymi/duzymi literkami po stronie Windows ("PLIK" i "plik"
> to dla AIXa dwa rozne pliki, dla Windowsa to w zasadzie juz to samo)?
> Nagrywasz na FAT po stronie Windows?

Oczywiście, że nie na FAT tylko na NTFS

> Dobry scheduler masz przeciez wbudowany w system, a do wszystkiego
> innego rsync - na tym AIXie dziala zapewne serwer SSH?

Jest SSH ale w tym trybie za wolno kopiuje. Pod Total Commanderem
w trybie bez szyfrowania działa szybko i niezawodnie ale niestety
trzeba ręcznie uruchamiać a to ma działać w nocy automatycznie.

rsync nie będę już badał bo to znowu jest jakieś GNU. Straciłem czas
na testy WGETa a terminy gonią.

Wg opinii internetowych najbardziej obiecujące są programy FlashFXP
i CuteFTP PRO. Który z nich lepiej kupić ?

Waldi