Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 02:13:33 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1193077503.267643.102150@q5g2000prf.googlegroups.com...
Witam!
Wróciłem sobie do Visty, bo widocznie nie miałem innych problemów no
ale coż ;-) Jest to niech już będzie. Zainstalowałem office 2003
Standard i za każdym razem kiedy uruchamiam cokolwiek z pakietu, to
się uruchamia konfigurator - ten sam co przy pierwszym uruchomieniu -
tyle, że za każdym razem ;-) Kiedyś udało mi się rozwiązać ten problem
ale wyleciało mi to zupełnie z głowy jak to zrobiłem. Może ktoś z Was
ma jakieś sugestie?

Zaproponowałbym uruchomienie z podwyższonymi uprawnieniami, tzn.
znalezienie pliku np. winword.exe i uruchomienie go bezpośrednio,
ale z prawokliku, i 'uruchom jako Administrator'. Tylko, że
konfigurator chyba startuje dla każdego użytkownika oddzielnie,
więc jak administratorowi skonfigurujesz, to i tak user będzie
to musiał przejść znowu. Ale spróbuj, może się jakoś odblokuje.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)