Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 20:25:03 MET DST

Witam!
Wróciłem sobie do Visty, bo widocznie nie miałem innych problemów no
ale coż ;-) Jest to niech już będzie. Zainstalowałem office 2003
Standard i za każdym razem kiedy uruchamiam cokolwiek z pakietu, to
się uruchamia konfigurator - ten sam co przy pierwszym uruchomieniu -
tyle, że za każdym razem ;-) Kiedyś udało mi się rozwiązać ten problem
ale wyleciało mi to zupełnie z głowy jak to zrobiłem. Może ktoś z Was
ma jakieś sugestie?

PS. SP3 dla Offica jest zainstalowany.