Re: WIESZAJĄCY SIĘ WIN XP

Autor: kajus44 <KÓJÓS44_at_WIRTÓALNÓ_PÓLASKÓ.PL>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 10:37:39 MET DST

wiadomość:ffhfpl$p7h$1@news.onet.pl,
nadawca:Ewa
> Witam. Niewiem gdzie zwrócić się o pomoc. Zainstalowałam Winampa i od
> tego czasu zaczęły się problemy. Gdy uruchamiam gadu-gadu komputer
> się zawiesza i trzeba go restartować. Wszystko jest w porządku,
> komputer działa bez zarzutu jak nie włącze gadu-gadu. Wcześniej nie
> było takich problemów:( Przeinstalowywalam gg...jednak bez zmian.

Zepsuła mi się lampka w lodówce, wymieniłem kineskop w telewizorze ale
lampka dalej nie świeci. Co robię źle?

A na poważnie - wywal najpierw winampa, to kombajn który zżera opamięć, ma
zbędne wodotryski a na dodatek jest dziurawy. Polecem VLC (chociaż w nim
niedasię zmieniać tagów) albo ewentualnie foobara2000 (chociaż ten mi się
nie podoba, ale to subiektywne odczucie). A później zobacz czy dalej masz
kłopoty.