WIESZAJĄCY SIĘ WIN XP

Autor: Ewa <ewka_753_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 08:23:36 MET DST

Witam. Niewiem gdzie zwrócić się o pomoc. Zainstalowałam Winampa i od tego
czasu zaczęły się problemy. Gdy uruchamiam gadu-gadu komputer się zawiesza i
trzeba go restartować. Wszystko jest w porządku, komputer działa bez zarzutu
jak nie włącze gadu-gadu. Wcześniej nie było takich problemów:(
Przeinstalowywalam gg...jednak bez zmian.

Tak samo mam problem z wgraniem sterowników do monitora. Wykrywa monitor
domyślny, gdy chcę zainstalować drivery od monitora, wyskakuje
komunikat...ze podaje zly sterownik. A przeciez zawsze bylo ok??