przeniesienie partycji

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 15:42:51 MET DST

Witam
Musze przeniesc partycje (NTFS z XP) systemowa (ale nie dysku w moim
kompie, tylko innego) na nowy dysk z tez partycja NTFS lecz o innej
wielkosci. N.Ghost trial nie zapewnia tego, niestety. Wymyslilem sobie ze
najpierw podlacze ten dysk do mojego kompa i skopiuje dane aby je po
podlaczeniu nowego dysku przegrac na niego. Ale kopiowanie zacina sie na
katalogach systemowych. Podobnie jest gdy chce zrobic archiwum rar. Nie
chce mi otworzyc niektorych katalogow.
Zna ktos darmowe narzedzie do zrobienia obrazu dysku czy partycji i
odtworzeniu jej na nowym dysku?
Probowalem Winimage i HDCopy, albo tego nie potrafia albo ja nie umiem. Na
dobitke po HDCopy zostal mi niemiecki (?) uklad klawiatury w Dialogu
(tylko), szlag by to trafil.

--
Jacek