udostępnianie

Autor: micha <rw1601WYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 15:39:42 MET DST

Witam mam taki problem udostępniam folder pod xp drugi komputer z xp wchodzi
bez problemu na użytkownika x natomiast z win 98 wyskakuje aby podać hasło
nazwaIPC$ użytkownicy wszędzie utworzeni tacy sami np. x hasła wszędzie takie
same. Wszystko działało ok. nagle przestało na jednym komputerze działać i
wszyscy z win 98 nie mogą się dostać do udostępnionych zasobów. Zmieniałem
uprawnienia i nic nie pomogło. Utworzyłem nowego użytkownika np.y i działa
ok.Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nagle zablokowało udostępnianie na tym
komputerze ale tylko dla użytkowników z win 98.