Re: Nowy pecet - XP czy Vista?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 11:02:45 MET DST

Dnia 10/20/2007 11:03 PM, Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:

> Sorry tu już dyskutujemy o gustach, w/g mojego gustu to jakakolwiek próba MS
> wprowadzenia czegoś ładnego to jest masakra. Aero jest maksymalnie pstrokate,
> półprzeźroczyste i nieczytelne, skopiowali z Apple to od czego w MacOS X dawno
> się odeszło - przeźroczystości niczemu nie służą.

Służą - bajerują klientele. I tak 90% ludzi nie wie czym sie różni
Windows 2000 od XP oprócz okienek; myslisz że gdyby Vista wygląda tak
jak XP to ktoś by ją kupował ;p

> Psychodeliczna Luna (oczojebne niebieskie belki) z XP była też porażką.

Porażką nie był kolor, tylko wielkośc. Jakoś zauważyłem że po wyłączeniu
tych bajerów na ekranie mieści się więcej okien. Bo to że wyłączenie
tego syfu znacznie przyspiesza system, to już nie mówie.

Żeby było ciekawiej - w V wyłączenie kompozycji jakoś nie wpłynęłó
znacznie na szybkośc otwierania się okien i ogólną szybkość systemu.

> Osobiście preferuje styl Windows 2000 z kolorystyką XP, to jest w miarę
> zjadliwe. No i tego "nowego" menu start, które się pojawiło w XP też nie da się
> używać.

Bo to w XP było zupełnie spieprzone. Też nie używałem. A to w Viście
jest bardzo fajne; zwłaszcza "uruchom" wywalone na wierzch.

Natomiast jakby tak usiąść i zacząć sie czepiać, to na chwile obecną nie
widze żadnego powodu dla którego należało by instalować Viste. Własciwie
to widze kilka rzeczy przeciw, ale nie napisze bo Vista mi sie podoba ;)

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \