[winXP] wymuszanie Standby monitora

Autor: OWL <niepodamtu_at_onet.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 01:40:15 MET DST

Czy istnieje jakiś sposób, aby szybko wymusić przejście monitora do
trybu standby?

Chodzi mi o to aby nie czekać wybranego czasu (minimum 1 minuta) w
Panel Sterowania > Opcje zasilania > Schematy zasilania > Wyłacz monitor
tylko szybko (najlepiej spod klawisza) przechodzić do Standby.

Nie chcę wyłączać monitora głównym wyłącznikiem,
kiedy odchodzę od kompa, bo już się dwa razy rozpierdzielił :|

OWL