Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 20:54:30 MET DST

Dnia Sat, 20 Oct 2007 19:39:01 +0200, Michal Biek napisał(a):

> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Skoro w inkryminowanym przypadku jest na niej XP to E jest partycją
> podstawową ...!:-)

No właśnie nie jestem wcale tego pewien. Zauważ, że gdyby była to jedyna
partycja, to przy pierwszym uruchomieniu systemu otrzymałaby ona
automatycznie literkę C. A tak się nie stało. Tak więc albo jest jakaś
inna partycja na dysku, na której siedzi bootmanager Windows i to ona ma
literkę C, albo teoria o automatycznym przydzielaniu literki C partycji
z bootmanagerem o której przed chwilą rozmawialiśmy, jest nieprawdziwa.
I przyznam się, że sam mam wątpliwości :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/