C:\WINDOWS\$x$ - czyszczenie folderu systemowego

Autor: szymek <cacup_at_no-spam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 20:48:51 MET DST

$hf_mig$

$NtServicePackUninstallIDNMitigationAPIs$
$NtServicePackUninstallNLSDownlevelMapping$

$NtUninstallMSCompPackV1$
$NtUninstallWIC$

$NtUninstallWMFDist11$
$NtUninstallwmp11$

$NtUninstallWudf01000$
$NtUninstallWudf01005$

katalogi o takich tytulach mam na dysku w katalogu WINDOWS\
domyslam sie, ze sa one zwiaznae z Windows Update i dotycza spraw
instalowania/deinstalacji łatek.

ktore z nich mozna z cvzystym sumieniem wyrzucic, a ktore pozostawic, aby
nie zaburzyć dzialania WU w przyszlosci?

$KBxxxxxx$ - deinstalatory poprawek usuwa mi automatycznie program CCleaner
(opcja "deinstalatory hotfixów", o ile dobrze pamietam)

--
Pozdrawiam, szymek.