Dwa mostki sieciowe - da się?

Autor: Rafał Zawierta <zawiertaNIE_at_NIEgmail.com>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 16:26:21 MET DST

Witajcie.
Mam taki problem - przez VirtualBox'a chcę stworzyć wirtualny router. W
komputerze mam dwa interfejsy sieciowe, nazwijmy je LAN i WAN.
VirtualBox tworzy mi mostkowane interfejsy TAP, które to system-gość
widzi jako swoje karty sieciowe. I teraz pytanie - czy da się (w2k3)
spiąć TAP1-LAN i TAP2-WAN? Z tego co widzę, to Windows uparcie robi
tylko jeden mostek sieciowy.

Pozdrawiam
R.