Re: problem z drukowaniem przez siec z MS office

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 01:38:44 MET DST

Użytkownik "Jan Kuwalski" <kuwalski@o2.pl> napisał w wiadomości
news:8dobh39qacn6qd4961ipmr6opuni1k86qg@4ax.com...
> vtam
> mam drukarkę sieciową OKI
> zainstalowałem ją (zgodnie z podręcznikiem)
> lokalna> port TCP/IP >podalem IP
> typ urzadzenia niestandardowy protokol > LPR > kolejka ip
>
> i mam kłopot z drukowaniem z pakietu office 2003
> - notatnik -działa
> - przeglądarka WWW - działa
> - infranview - działa
>
> Word, Excel - działa 'inaczej':
> a) wybieram opcje drukuj
> b) wybieram drukarkę
> c) i na tym mozemy zakonczyc prace - zawisa: "Brak odpowiedzi"
> [...]

Watpie, zeby podzialalo, ale kiedys MS doradzal cos takiego:
- otworz worda
- narzedzia -> opcje->zakladka drukowanie
- tam cos powinno byc o domyslnym zasobniku - zmien tam wartosc a potem
zmien ja z powrotem
- zamknij opcje klawiszem OK
- zapisz dokument, zamknij i otworz go ponownie...
wtedy Office zapisze sobie costam do rejestru i costam mu sie poprawi :)

Nie wiem, czy dokladnie pamietam, bo juz dosc dawno tego nie uzywalem, ale
to byla jakas taka proceduda... Po zakonczeniu otworz tego worda i sprobuj
cos wydrukowac... A potem sprobuj wydrukowac cos z excela.

ewentualnie zawsze z menu pomoc mozesz wybrac "wykryj i napraw" - tez czasem
pomaga :)

Pozdrawiam
Michal