problem z drukowaniem przez siec z MS office

Autor: Jan Kuwalski <kuwalski_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 12:41:16 MET DST

vtam
mam drukarkę sieciową OKI
zainstalowałem ją (zgodnie z podręcznikiem)
lokalna> port TCP/IP >podalem IP
typ urzadzenia niestandardowy protokol > LPR > kolejka ip

i mam kłopot z drukowaniem z pakietu office 2003
- notatnik -działa
- przeglądarka WWW - działa
- infranview - działa

Word, Excel - działa 'inaczej':
a) wybieram opcje drukuj
b) wybieram drukarkę
c) i na tym mozemy zakonczyc prace - zawisa: "Brak odpowiedzi"
a po zamknieciu programu - program wykonal niedozwolona operację...

Jesli ustawię ją jako drukarkę domyślną - wydrukuje i sie zawiesi
(drukowanie w tle)

Jesli otworze okienko drukarki, wrzucę tam dokument Worda - wydrukuje i
się zawiesi

Zazwyczaj zawiesza się Word, czasem system

Co robiłem:
- opcja komunikacja dwukierunkowa - brak wpływu na zwieszanie
- opcja drukowanie w tle - wylaczona zawiesza się po wydrukowaniu
dokumentu
- typ protokolu: RAW albo LPR - nie ma wpływu

Jak pisałem wszystkie pozostałe aplikacje drukują
problem mam 'tylko' z MS officem

czy ktoś spotkał się z takim problemem i może coś poradzić?

JanQ