Problem

Autor: asdasd <piotrpio_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 17:38:13 MET DST

Witam
Mam tego rodzaju problem na dysku ATA (Fat 32) pod Win XP wszystkie foldery
zgubiły nazwy .....nie można żdnego otworzyć .....
Co ciekawe pod Win 98se niektóre foldery są nie zmienione !!!.....ale
większość zawiera foldery z jakimis ''chińskimi '' nazwami
i nie można ich wyrzucić ani cokolwiek z nimi zrobić .Pojemnośc dysku 80GB
....windows wskazuje 640!!!GB
Domyślam się że to jakiś virus ...już raz ten dysk formatowałem do zera
nawet KillDiskiem czy czymś takim ...po ok. pół roku to samo
''chińskie foldery ''
Czy jak zformatuję dysk z Fat32 na NTSF to uratuję dysk
Słyszałem że jest virus który zagnieżdza się na dysku i zjada początki
klastrów ....czy NTSF da sobie radę
Dodam że już drugi dysk ma takie objawy ...boję sie że jakiś ''dziad''
przechodzi z dysku na dysk ...
Co robić ????