Re: Vista zegar opóźnienie

Autor: Kazik <h_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 16:45:11 MET DST

> Prawoklik na zegar i wchodzisz do "właściwosci". Możesz sobie tam ciekawe
> rzeczy poustawiać. Następnie wchodzisz do "ustawienia synchronizacji" i
> wpisujesz serwer czasu ntp.task.gda.pl (ja go uzywam) oraz odpowiednią dla
> ciebie częstotliwość synchronizacji. A jak ci się nie chce kombinować to
> przesyłam ci mailem mój tclock.ini, podmień go z tym w folderze TClocka
> (nie wiem gdzie go masz:) to sobie zaoszczędzisz konfiguracji.
> --
> Jacek

Tak robiłem ale nie ma synchronizacji z czasem rzeczywistym.Teraz opóżnienie
jest 33 sekundy.
Sprawdzam AboutTime 4.8 (ten też nie synchronizuje kompa, ale czas
pokazuje).
Czytałem,że kompy w sieci się nie synchronizują ? (domena? ). Nie wiem jak
to dokładnie jest.
Mam na tym kompie zainstalowany wirtualny komp na Win XP i jest dysk
"sieciowy wspólny"
Może to z tym jest problem ?