Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 16:22:10 MET DST

On 17 Paź, 23:35, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Grześ to Grzegorz Niemirowski, jeden z MVP i mój kolega. Człowiek dość
> znany w Usenecie

No, wśród MVP na pewno jest znany. :-> Nie wiem tylko z jakiego powodu
miałby być dla mnie wiarygodny bardziej niż ktokolwiek inny?

> Nie mam czasu i ochoty na dziecinne dyskusje. Wracaj do swojej
> piaskownicy.

Treść merytoryczna powyższego argumentu wręcz zwala z nóg!
Przygotowałeś jakieś konkrety oprócz tanich, efekciarskich
uszczypliwości?

Nadal aktualne pytanie: czy można obejrzeć kod źródłowy Visty? Bo
Microsoft na swojej stronie twierdzi, że nie, Ty twierdzisz
(pośrednio), że tak. Ktoś tu zmyśla.

MB