chm - plik pomocy, jak to ustawić

Autor: ste <ste2_at_op.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 16:41:33 MET DST

Chodzi mi o microsoftowy plik pomocy o rozszeżeniu 'chm'.
Nie wiem jak ustawić, żeby w tym pliku wszystkie skróty do stron internetowych
uruchamiały się np. w firefox'ie a nie Internet Explorerze. Już ustawiłem żeby
po kliknięciu na skrót adresu email (w pliku .chm) się otwierał we własnym
kliencie poczty a nie w Outlooku, teraz chcę żeby po kliknięciu na skrót adresu
do www (w tym pliku .chm) się otwierał w firefox'ie i to akurat nie mogę nigdzie
ustawić - poradzcie gdzie to można ustawić.

np. weźcie jakiś plik .chm i kliknijcie na niego.
    Poszukajcie taki .chm który ma jakieś skróty
    do strom www np. do strony producenta danego
    softu - i kliknijcie na ten skrót.
    Powinien otworzyć się IE a nie klient domyślny
    firefox - jak zrobić żeby to firefox otwierał
    zawsze te skróty www (w pliku .chm).