Re: legalno¶æ XP

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 13:45:57 MET DST

U¿ytkownik "Rados³aw Sokó³" <rsokol@magsoft.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:2007101414321100@grush.one.pl...

> IIRC je¿eli ma siê oryginalny no¶nik i oryginaln± instrukcjê,
> to jest to uwa¿ane za wystarczaj±cy dowód legalno¶ci w razie
> kontroli i nie trzeba mieæ faktury. Szczególnie, ¿e w warunkach
> domowych nie masz obowi±zku przetrzymywania faktur.

By³a tu kiedy¶ dyskusja na ten temat z przewag± sugestii,
ze licencjodawca mo¿e wpisaæ co mu siê podoba
(je¿eli nie nawo³uje do przestêpstwa itp), a licencjobiorca
 mo¿e je zaakceptowaæ (u¿ywaæ) albo nie (...i nie u¿ywaæ).
W Polsce urzêdy (a mo¿e Urzêdy:)) wymagaj± przechowania
faktur Vat przez 5 lat (i trochê).
MS mo¿e chcieæ jeszcze d³u¿ej i nic na to nie poradzimy:(
(wiem. ¿e faktura jest jednym z paru elementów potwierdzaj±cym
legalno¶æ u¿ywania).

Artur(m)