Re: zawies XP po defragmentacji po klonowaniu dysku ghost'em

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 02:48:15 MET DST

news:137er0al9h47f.dlg@kwinto.prv...

> Spróbuj klonować innym programem. Polecam BootIt
> http://www.terabyteunlimited.com z włączonym trybem weryfikacji.

Mnie też udało się skutecznie sklonować dysk... ściślej, partycję,
najzwyklejszym... Partition Magicem. Do stracenia wiele nie było,
albowiem dyski (2 x 80 G) identyczne rozmiarem, zatem z partycją nie
było by kłopotu. Aby tylko dysk docelowy nie był mniejszy... Oczywiście,
oba w calości widziane przez BIOS i PM, WYŁĄCZNIE DOS-owy.
System zachowywał się tak, jakby żadnych przenosin nie było, start,
ładowanie, poczta, WWW, DEFRAGMENTACJA, odbywały się identycznie, jak na
starym dysku. Nie pamiętam już powodów przenosin (ne było BADów), ale
pamiętam, że kłopotu nie było żadnego, ani przed, ani po temacie.
Oczywiście, należy mieć na uwadze to, iż jest to PM... ale jak kiedyś
już podkreśliłem - jak się za bardzo nie rzeźbi, to i PM można
obłaskawić.

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszłości,