Re: WIN XP - instalacja systemu na dysku SATA

Autor: Krzysztof Kapuściński <krzysztof_at_kapuscinski.org>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 23:23:07 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> To ja dodam tylko tak dla porządku - w przypadku takiego bluescreena
> (pewnie STOP 0x0000007b INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE) z reguły pomaga
> reinstalacja naprawcza systemu z płytki instalacyjnej. Warunkiem jest
> jednak właśnie obecność wcześniej zainstalowanych sterowników.

Dokładnie 0x0000007b (0xf78d2524, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000) i ...
niestety tylko reset.
Pospieszyłem się trochę z wcześniejszym postem gdyż próba naprawy z
zainstalowaniem sterowników z dyskietki (do ICH8 i/lub JMicron - płyta P5B)
daje efekt samoczynnego resetu.
Jak na razie Windows wymaga ręcznego przestawienia SATA na tryb IDE w
BIOS-ie.

--
Krzysztof Kapuściński