Re: WIN XP - instalacja systemu na dysku SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 22:57:28 MET DST

Dnia Sun, 14 Oct 2007 16:45:04 +0200, Krzysztof Kapuściński napisał(a):

> Niestety tak się nie da. Trzeba sobie samemu zrobić dyskietkę ze
> sterownikani, przy starcie instalacji (F6) i je zapodać lub zrobić własną
> płytę instalacyjną XP, jak to niektórzy sugerują, choć nie wiem czy to jest
> legalne.
> Instalowanie sterowników po instalacji i włączenie trybu AHCI to blue screen
> i restart komputera.
> Piszę to aby ktoś nie walczył niepotrzebnie tak jak ja.

To ja dodam tylko tak dla porządku - w przypadku takiego bluescreena
(pewnie STOP 0x0000007b INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE) z reguły pomaga
reinstalacja naprawcza systemu z płytki instalacyjnej. Warunkiem jest
jednak właśnie obecność wcześniej zainstalowanych sterowników.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/