zawies XP po defragmentacji po klonowaniu dysku ghost'em

Autor: Rys <r-y-s_at_o2.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 15:03:13 MET DST

witam,
mam taki problem:

zauważyłem, że komp mi zwolnił, sprawdziłem dysk i okazało się, że ma bad
sektory.
kupiłem więc drugi dysk tej samej wielkości, żeby nie komplikować - 80GB.

System XP HOME
stary dysk Samsung 80GB SATA
nowy dysk Seagate 80GB SATA

Zrobiłem obraz dysku Ghostem 2003 i skopiowałem go na drugi dysk z opcjami
sprawdzaj, bootuj itd.
Po włożeniu nowego dysku i odpaleniu system elegancko wstaje, normalnie
można pracować.
Można zrobic scandiska i wszystko. Wydawałoby się SUKCES.
Niestety... :(
Zrobiłem DEFRAGMENTACJĘ i po restarcie system juz system nie wstaje.
Wiesza się zaraz po "Veryfying DMI Pool Data".
Próbowałem z konsoli odzyskiwania robić FIXMBR i FIXBOOT c:\harddisk0 i nic,
tak samo.
Nie jest to problem płyty głównej i jej BIOS'u, bo jak podłączę stary dysk
to działa normalnie.
Zresztą próbowałem juz kilka razy klonować ten dysk, żeby zobaczyć dokładnie
w którym momencie przestaje działać i za każdym razem po klonowaniu działa
bardzo dobrze. Aż do momentu wykonania defragmentacji. Po defragmentacji -
zawieszka na veryfying dmi pool data...

W zasadzie mógłbym pracować bez defragmentowania dysku, ale boję się, że jak
któregoś dnia zapomnę o tym i zrobię defrag to będę ugotowany ;)

Co jemu się może dziać przy tej defragmentacji? i jak to naprawić?
Googlam od 2 dni i nie mogę znaleść nic co by mi pomogło :(

HELP!

Ryś