Re: Wydruk do pdf

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 14:34:09 MET DST

** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote:

> Z poziomu Office nie ma wg mnie żadnej różnicy dla usera. Czy wydrukuje czy
> zapisze jako PDF - efekt jest ten sam.

Niekoniecznie. Drukowanie do PDF nie tworzy z reguły optymalnego PDFa tylko
wypluwa coś dla drukarki (PS), co potem jest zamieniane na PDF. Nie tworzy się
w ten sposób spis treści, nie tworzą się klikalne odnośniki, plik będzie z
reguły więcej ważył etc. Np. takie OpenOffice.org potrafi z prezentacji zrobić
PDFa, który będzie miał efekty przejść między stronami/slajdami itp.

Ten plugin dla MS Office robi w miarę znośne PDFy tzn. robi wszystko co powyżej
napisałem?