Re: Windows Live Mail - nie można uzyskać "ż"

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 12:12:02 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie szymek
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> XP Home, SP2, WLMail PL 12.0.1270.
> Zauwazylem pewien problem w oknie tworzenia wiadomości mail i posta dla grup.
> Wpisujac tresc wiadomosci wszystko jest ok, do czasu natrafienia na małą
> litere "ż" (kombinacja "Prawy Alt + Z"). Wtedy cała wpisywana tresc
> wiadomosci zostaje skasowana. Funkcja "Cofnij Ctrl+Z" nie pozwala na
> cofniecie do stanu przed skasowania. "Ż" duze uzyskuje bez problemów, obie
> wersje tej literki rowniez udaje sie wpisac w polu Temat wiadomosci/posta. W
> pozostalych programach (Word, Notatnik, zmiana nazwy pod ikonkami) obie
> [...]

A spróbuj jeszcze przełączyć na duże litery (CAPS),
a potem wklepać SHIFT(+Ctrl)+Alt+z, czyli jakby odwrócić
działanie CAPSa. Kiedyś Thunderbird coś mi knocił
z polskimi znakami - ten sposób był w miarę znośny,
może zadziała w twoim przypadku...
Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/