VISTA kilka pytań

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 20:44:47 MET DST

Witam!
3 tyg wytrzymałem z Vistą i postawiłem XP. Vista w 3 tyg urosła do
30GB np ;-) Czy coś się zmieniło, czy MS poprawił coś z tym? Czy dalej
jest tak upierdliwa, że trzeba wymienić połowę oprogramowania? tak
pytam Was bo robią mi się problemy z XP (no nie jest do końca legalny)
a na Vistę mam licencję i leży sobie.... ;-) Czy jest jakaś strona
(może być ENG) która pomaga w optymalizacji systemu (wyłączenia
wszelkich zbędnych rzeczy, etc)? Dzięki za info. Pozdr.