Re: prawo usuwania katalogu

Autor: Marek Kamiński <marek_at_infomedia.WYTNIJ.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 10:05:06 MET DST

W artykule news:fekej2$vlo$1@news.onet.pl,
niejaki(a): fijak z adresu <fijaksoft@bez_tego_o2.pl> napisał(a):

> moze sprobuj ustaiwc zaawansowane prawa na folderze (nie mozna
> kasowac)

ale własnie tak jest (zakaz usuwania folderu i podfolderów) - tylko że Xp
sprawdza to na koncu jak już wykasował całą zawartość pisze że folderu X to
on nie może skasować i go nie kasuje, ale już jest pusty. A przy usuwaniu
przez sieć nie działa kosz :(.

> dlaczego co 5 min? a co nie masz wolnego miejsca kilka G na tym samym
> dysku lub na sieci? tzn ty jestes przeciewny idei backupow? ja nie
> mowie o recznym, zrob se bata a w srodku kiopiowanie poprzez
> najlepiej chyba xcopy.
> ludzie dziela sie na tych ktorzy robia backupy i beda robic backupy...
> jesli ktos "dla jaj" skasuje ci kazdy plik w folderze, to wtedy na
> pewno bedziesz miec problem (i tak zrobisz se backup)

Bacup się robi w nocy. Jesli na jakimś zasobie pracuje mi kilkanaście osób
to pliki zmieniają sie szybko i chcąc mieć możliwość odtworzenia jakiegos
aktualnego stanu musiałbym to robić co 5-10min, a dochodzi jeszcze dodatkowe
obciążenie dysku.

Marek