Re: prawo usuwania katalogu

Autor: fijak <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 08:07:10 MET DST

Marek Kamiński pisze:

> mniej więcej :). Chciałbym żeby nie kasował kaskadowo, bo folderu onazwie X
> mi nie kasuje.
moze sprobuj ustaiwc zaawansowane prawa na folderze (nie mozna kasowac)

> W ciągu dnia co 5min, 10min? Kilka giga? To się nie da.

dlaczego co 5 min? a co nie masz wolnego miejsca kilka G na tym samym
dysku lub na sieci? tzn ty jestes przeciewny idei backupow? ja nie mowie
o recznym, zrob se bata a w srodku kiopiowanie poprzez najlepiej chyba
xcopy.
ludzie dziela sie na tych ktorzy robia backupy i beda robic backupy...
jesli ktos "dla jaj" skasuje ci kazdy plik w folderze, to wtedy na pewno
bedziesz miec problem (i tak zrobisz se backup)