Re: win 2k

Autor: PaweL <lespawWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 19:51:33 MET DST

> Tzw. wbudowane konto administratora jest z założenia kontem specjalnym,
> jego ukrycie może się czasem przydać, weźmy coś tam (wirus, dowcipniś)
> spowoduje zdewastowanie kont (w tym administratorów) tak, że naprawić
> sie nie da. Wtedy wyjmujesz asa z rękawa i odzyskujesz kontrolę nad
> systemem.
> Ja tam zostawiam administratora (po prządnym zahasłowaniu, nawet u ludzi
> - jedno z moich std.) ukrytego, do tego dodaję jednego administratora
> np. "imię-admin" też przyzwoicie zahasłowany, użytkownik zna hasło, ale
> [...]

Wielkie dzięki za wyjaśnienia, jestem teraz mądrzejszy.

   Mam jeszcze jeden problem: w drugim domowym komputerze z win 2000 coś się
rozsypało i zacina się przy uruchamianiu. Zdecydowałem sie na przeinstalowanie
systemu, ale instalator też sie zacina przy sprawdzaniu obecnej wersji windows.
Czym skasować 1 partycję (NTFS) z dysku? (Na 2 partycji mam kopię
bezpieczeństwa) Zrobiłem kiedyś "awaryjny dysk naprawczy, ale przy uruchamianiu
z niego brakuje NTLDR (?)

Paweł