Vista, XP Prof i domena

Autor: model <model__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 14:42:32 MET DST

Witam. Jest sobie sieć z domeną na W2k3. Do sieci poprzyłączane są
komputery z XP Prof i Vista Business.
Problem: Niektórzy użytkownicy logują się i na Xp i na Vista. Dla tych
użytkowników porobione są mobilne pulpity. Pomiędzy XP a XP, lub Vista a
Vista nie ma problemów. Problem jest natomiast pomiędzy vista a XP. Na
serwerze jest profil z loginem użytkownika. I dla Xp jest ok, ładuje ten
profil i działa super, natomiast Vista tworzy sobie własny profil z
login.v2. Do tego profilu nie ma dostępu nawet administrator serwera
(nie można nawet przejąc uprawnień) Czy jest jakaś mozliwośc zmusić to
do pracy (żeby był jeden profil z xp i visty), aby działały mobilne
pulpity??
MOże ktoś z was przerabiał ten temat.

Pozdrawiam
Model