Co zacz, czyli (rozwi±zane) k³opoty z FTP.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 01:42:19 MET DST

Jak ju¿ pewnie zezna³em, mam na nowo po³o¿onego XP.
Dwa ogniomurki w szeregu takowo¿.
Total Commander z wbudowanym klientem FTP.
Odpalam po³±czenie FTP, pierwsze zg³oszenie OK, port command succesfull
ok, ale jak ma ¶ci±gn±æ katalog - rzopa.
W³±czone s± Kerio i systemowa zapora (tak ma byæ, zreszta wszystko
reszta chodzi galanto, z P2P 5 sekund dodatkowej gimnastyki i po
k³opocie) - nie idzie.
Ale wystarczy, ze któr±kolwiek z zapór wy³±czê, systemow±, czy Kerio -
po³±czenie o¿ywa.
Jako, ze potrzebne mi s± obie zapory, Musia³em co¶ wymy¶liæ. Sprawdzi³em
spod Opery - FTP ¶miga jak nale¿y.
Czemu TC nie chce? Zrobi³êm wszystko, nawet resetowa³em ca³kowicie listê
wyj±tków w obu zaporach i na nowo zatwierdza³em regu³ki, nie pomog³o.
Ostatia szansa - tryb pasywny. W³±czy³em, ¿e w TC ma byæ u¿ywany
domy¶lnie - o¿y³o, a¿ mi³o :)
Tylko jednak czy nie lepiej, aby by³o to w trybie aktywnym?
Choæ z drugiej strony, gdyby jaki¶ babol mia³by co¶ doci±gaæ, to
istnieje niezerowa szansa, ze pojecha³by aktywnie, a wtedy klapka, nie
pójdzie.
Pewnie Opera wali pasywnie (nie wiem, nie znalaz³em stosownej opcji w
menu)... Oby mi IP prywatnego nie dali (nie tylko z tego wzglêdu)...

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przesz³o¶ci,