Re: WIN XP - instalacja systemu na dysku SATA

Autor: Krzysztof Kapuściński <krzysztof_at_kapuscinski.org>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 21:53:00 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Ale z czym właściwie masz problem? Postaw system na dyskach emulowanych,
> doinstaluj sterowniki mostka SATA, a potem włącz w BIOS-ie tryb natywny
> i po ptokach.

Wtrącę się ze swoim pytaniem. Nie instalowałem Windows od ... czasów 98 więc
mogę jak widzę mieć problem.
Planuję zainstalować XP SP2 na P5B Asusa. Dysk 320 GB, dla XP jakieś 10 GB.
Obecnie kontroler jest ustawiony w BIOS-ie na AHCI. Tryb natywny rozumiesz
jako przestawienie kontrolera na IDE ? Dobrze rozumiem ?

--
Krzysztof Kapuściński