Re: Winda po naprawie - Aktualizacje

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 21:42:18 MET DST

In news:Xns99C3D8B7C2B23adresutuniema@127.0.0.1,
*Adramelech* <adresu@tu.nie.ma> typed:
> Witam
>
> Padł mi windows(XP), użyłem opcji naprawy plików systemowych(te R z płyty
> instalacyjnej), winda ładnie działa, ale pogubiły się aktualizacje. Te
> apdejty najpierw nie mogły zainstalować Windows instaler 3.1, to
> ściągnąłem go ręcznie ze strony M$. Pomogło(niby) i pojawiły sie
> aktualizacje, całe multum. Ściągnąłem, ale okazuje się, że nie można
> zainstalować żadnej aktualizacji. Co zrobić?
> No i przestało mi się pokazywać okno Menadżera Zadań. Sama aplikacja
> uruchamia się pokazuje sie na pasku zadań, ale okienko nie chce się
> [...]

Start\uruchom wpisz
regsvr32 msxml3.dll
Sprawdz dzialanie witryny

Jeśli nie to wykonaj jak poniżej.
Wklej ponizszy tekst do notatnika
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc
Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.
reszta tu:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/fdc4d2617f5cc662/5cf6facd86347237?lnk=st&q=aktualizacja+systemu+XP+palusi%C5%84ski&rnum=3