Re: Zamykanie XP prof na raty

Autor: Bonawentura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 20:20:12 MET DST

Dnia 07-10-2007 17:08, Użytkownik Chichotek napisał:

> Ostanio zainstalowane programy - zwłaszcza te służące do zmiany wygladu
> systemu. Ostatnio tak miałem że po zainstalowaniu skórki upiekszającej
> trzeba było ze dwa lub trzy razy domagac sie wyłączenia kompa nim zacząl toZ
> robić.... Usunięcie tej aplikacji rozwiązało problem.

Nie mam zainstalowanych żadnych programów zmieniających wygląd systemu
oprócz TClock.
W tej chwili nie jestem w stanie określić w którym momencie,to znaczy,
po instalacji którego programu, zaczęła się ta przypadłość systemu.
Z systemem uruchamiają się: OO, składniki Adobe Reader, TClock,
DaemonTools, SeaMonky, Norton System Works 2003, NetMeter.
Pozdrawiam. Mariusz.