Re: Zamykanie XP prof na raty

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 17:08:40 MET DST

Był 7 październik (niedziela) gdy o godz. 11:15 *Bonawentura* napisał(a):

> Jak można zorientować się co jest powodem przerwania sekwencji
> wyłączania komputera? Ponowne jej wywołanie kończy pracę komputera.

Ostanio zainstalowane programy - zwłaszcza te służące do zmiany wygladu
systemu. Ostatnio tak miałem że po zainstalowaniu skórki upiekszającej
trzeba było ze dwa lub trzy razy domagac sie wyłączenia kompa nim zacząl to
robić.... Usunięcie tej aplikacji rozwiązało problem.

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 2xSeagate,