Re: Problem

Autor: <f1j_at_k?>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 17:57:38 MET DST

Adam ośmielił się napisać:
> Mam problem po zamknięciu systmu, system sam się restartuje. Może kto
> wie gdzie to wyłączyć. Płytę główną mam ASUSA P5W DH Deluxe
zapewne masz BSOD (czy chwilowo ekran mignie niebiesko?)
Własciwości Mój komputer|Zaawansowane|Uruchamianie i
odzyskiwanie|Ustawienia|Automatycznie uruchom ponownie wylaczyc.
Jesli to jest to co mysle, to zamiast restartu dostaniesz niebieski
ekran (Blue Screen Of Death) istotne tam sa nazwa bledu (np
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) "numerki" czyli liczby odnosnie tego bledu ktore
wskazuja dokladniej co sie stalo. Czesto rowniez masz nazwe pliku ktory
spowodowal blad (najczesciej sterownik) niemniej nie zawsze to jest
winowajca (chociaz najczesniej tak).
Majac te informacje szukasz w googlu lub na stronach M$. Jesli na nic
nie trafisz, powroc tutaj