Re: Konto ograniczone (grupa Users) a uprawnienia do multimediów.

Autor: Skrypek <kepyrks_at_publicenemy.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 17:52:29 MET DST

Mikołaj Bartnicki nabazgrał:

> Bardzo Ci dziękuje, porada okazała się skuteczna, ustawienie miksera
> ffdshow audio na 2/1 załatwiło sprawę :-)
> Chciałbym jednak wiedzieć, dlaczego przed tą poprawką miksera,
> odtwarzanie działało prawidłowo z konta Administratora; ot, lubię
> rozumieć co się dzieje. ;-)

Musi jest to ustawienie per-user i jeden miał inaczej niż drugi.

> Pozostaje jeszcze kwestia nagrywania CD/DVD, ale to już tylko jeden
> kłopot a nie dwa!

Z użyciem systemowych funkcji nagrywających nie powinno być problemu na
koncie użytkownika, jeśli działa usługa bodajże "IMAPI Burning COM Service",
nie jest włączona polisa "Remove CD and DVD burning features" oraz
użytkownik nie ukryto przed użytkownikiem dysku C (bo się pojawiają wtedy
problemy z dostępem do folderu z cachem usługi nagrywania). Brak zakładki
"Nagrywanie" we właściwościach napędu można naprawić tak:
http://support.microsoft.com/kb/316529 (aż dziwne, że to ustawienie
użytkownika jest).

A czego do szczęścia wymaga Nero to nie wiem.