Re: WIN XP - instalacja systemu na dysku SATA

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 13:38:48 MET DST

GK wrote:
> Witam,
> Mam problem z instalacją systemu Win xp na komputerze: płyta Asus P5K-E,
> dysk SATA II Seagate 250 GB.

Ja miałem problemy z aususem (od tego czasu asus'a omijam) i seagate 80gb -
może ten coś to ma do tego...
(problemem było iż win zdychał podczas botowania tzn. pasek się obracał i
nic się nie działo - pomogał hardreset)
Wymiana dysku na WD rozwiązała problem.

>Podczas instalacji, pomimo dyskietki z
> driverem nie widzi dysku. Dysk w Biosie ustawiony jako sata / ahci. Bios
> dysk widzi. Po przestawieniu na IDE win xp dysk widzi.

Rozumiem ze dysk jest na sata ,a bios go przedstawia systemowi jako ide
To w czym problem?

> W czym leży problem? Instalacja win xp bez sp2.

Z xpsp1 powinno zadziałać, powinien nawet sam zapodać stery, a sp2 też.

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl