Re: Pytanko o winde 2000

Autor: <f1j_at_k?>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 13:30:41 MET DST

Kacper Lis ośmielił się napisać:
> Już raz zadałem podobne pytanie. teraz zadam je w trochę innej formie. Czy
> jest możliwośc przeniesienia możliwości obsługio kompozycji z xp do 2000?
> Jeżeli tak, to ktoś kto ma xp mógłby wyodrębnić z systemu tą obsługe
> kompozycje i wrzucić na priva lub na przykład rapidshare? A może inny
> sposób? Style XP? WindowsBlinds odpada.

to jest w uxtheme.dll i comctl32.dll (v6) i zapewne do tego potrzebne
jest kilka innch dllek, nawet gdyby to moglo zadzialac to zapewne gdzies
to sie wykrzaczy albo poprzez to ze cos nie bedzie tak (jakies inne
brakujace importy) albo dosc wysoko prawdopodobne ze gdzies bedzie
jakies wewnetrzne sprawdzanie czy to na pewno jest xp. (z tego co
pamietam chyba nawet z przeniesieniem gier windowsowskich do systemu
nizszego moze byc problem)
Wiazaloby to sie zapene z przecrackowaniem niektorych
"niekompatybilnych" miejsc w tych dllkach.
Teoretycznei jest to mozliwe wiazloby sie to jednak byc moze z
wielogodzinna praca doswiadczonego specjalisty ktorego placa x razy
bylaby wieksza niz koszt zakupu xpka...