mandatory profiles

Autor: Alik <a_at_a.com>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 12:54:17 MET DST

Witam,

opis sytuacji:
- domena w2k3,
- stworzony użytkownik z mandatory profile,
- ów użytkownik może się zalogować na kilku komputerach będących w domenie.

i teraz mam jeden problem: po wylogowaniu się rzeczonego użytkownika
bałagan, który zostawił na pulpicie zostaje, tzn. po kolejnym zalogowaniu
widzę wszystkie zmainy, które ten użytkownik zrobił. Zauważyłem, że raz
zczytany profil pozostaje na stacji roboczej. I teraz pytanie: jak zrobić,
aby po kolejnym zalogowaniu użytkownik dostał "czysty profil", tzn. taki jak
jest na serwerze?

Alki.