DualView - problem po wyłączeniu monitora

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Thu 04 Oct 2007 - 12:25:49 MET DST

Witam,

Na wstępie zaznaczam, że sprawę znam tylko z opowieści, stąd też brak
szczegółów.

System XP, karta nVidii, do niej dołączone dwa monitory LCD przez DVI,
ustawione DualView (dwa niezależne ekrany). W momencie gdy jeden z
monitorów zostaje wyłączony, programy "przeskakują" na drugi ekran.
Podobnie gdy wyłączony jest monitor podstawowy, ten drugi staje się
podstawowym. Najchętniej wyłączyłbym ten "feature", ale przeglądanie
google jak dotąd nie dało mi odpowiedzi. Nawet nie jestem pewien czy za
to zachowanie odpowiada system czy sterowniki nVidii.

Czy i jak można to wyłączyć?

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku