Re: Nie mogę uruchamiać plików EXE - NT 4.0

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 02:11:09 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" napisał w news:4702cebd$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fdugnv$dhu$1@news.onet.pl...

> Tylko o ile dobrze pamiętam, w NT4 trzeba pierwszą linijkę będzie zmienić
> na
> REGEDIT 4
> A reszta... nie wiem, czy XP-kowa poprawka zatrybi w NTczwartym.

No fakt, nie zauważyłem, jak NT4 to pewnie na początek trzebaby tak:

-----------------
REGEDIT4
[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command]
@="\"%1\" %*"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\exefile\shell\open\command]
@="\"%1\" %*"
[END]
-----------------

Bo za resztę nie mogę ręczyć. Potem ewentualnie:

-----------------
REGEDIT4

[HKEY_CLASSES_ROOT\.exe]
@="exefile"
"Content Type"="application/x-msdownload"

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile]
@="Application"
"EditFlags"=hex:d8,07,00,00

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\DefaultIcon]
@="%1"

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell]

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open]
"EditFlags"=hex:00,00,00,00

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command]

A najlepiej, jakby ktoś z działającego NT4 wyeksportował całe
klucze [HKEY_CLASSES_ROOT\.exe] i [HKEY_CLASSES_ROOT\exefile]

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)