Re: Jak czesciej synchronizowac czas w XP ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 13:04:29 MET DST

Dnia 5 Sep 2007 12:17:32 +0200, stanley_pWYTNIJTO@op.pl napisał(a):

> Fakt, ze troszke cięższa, około 400kB, ale przy obecnych wielkosciach aplikacji
> i prędkościach łączy... ;-)

Po zassaniu i rozpakowaniu można z folderu Lang wywalić wszystkie języki
oprócz polskiego. Wydaje mi się że katalog Sources też jest raczej
niepotrzebny :) Interfejs jest faktycznie wygodniejszy no i zlikwidowano
bug który w XP objawiał się niecentrycznym umieszczeniem apletu na pasku
zadań. Wymieniam :)

--
Jacek